Jak na reklamace – reklamační řád

Toto je reklamační řád společnosti:

Navigace

Ořechy a sušené plody s.r.o.,

se sídlem Čakovec 33, 373 84 Čakov

identifikační číslo: 051 91 394

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích pod sp. zn. C 25019

prodávající ořechy, sušené plody, sladkostí, zdravé potraviny a další zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese: www.ochutnejorech.cz

(dále jen „my“).

Tento reklamační řád doplňuje naše obchodní podmínky, ve kterých je celý proces reklamací, stejně jako ostatní pravidla našeho e-shopu, podrobně rozepsán. Reklamační řád se vztahuje na veškeré kupující – spotřebitele i podnikatele.

Cílem tohoto dokumentu je shrnout ty nejzásadnější pravidla pro reklamace a doporučit pár tipů, jak při reklamaci postupovat, aby měla co největší šanci na úspěch.

Obchodní podmínky najdete zde:

Jak postupovat při reklamaci:

Děláme vše pro to, aby k vám dorazily všechny zásilky v naprostém pořádku. V našem moderním skladu potravin využíváme patřičný obalový materiál, systém kontroly zboží pomocí čárových kódů i kontrolu váhy jednotlivých balíků. Pokud se i přes naši péči stane, že nebudete se zbožím spokojeni, nebo dojde k poškození zásilky, postupujte dle následujících instrukcí:

Reklamace poškozené nebo neúplné zásilky při převzetí

Při přebírání každé zásilky doporučujeme zkontrolovat ze všech stran neporušenost přepravního obalu. Pokud uzavíráte kupní smlouvu jako podnikatel, jste toto povinni překontrolovat a v případě zjištění nedostatků vyfotografovat.

Pokud při kontrole zjistíte, že je přepravní obal poškozený (ne však protržený nebo otevřený), doporučujeme vyfotit poškození obalu a tuto výhradu zaznamenat do protokolu o převzetí u přepravce.

Pokud máte podezření na neúplnost nebo poškození obsahu zásilky (přepravní obal je protržený nebo otevřený), doporučujeme to neprodleně sdělit doručovateli a sepsat s ním zápis o škodě. Zásilku nepřebírejte, bude nám daným přepravcem vrácena a my vám ihned zašleme zásilku novou. Pokud uzavíráte kupní smlouvu jako podnikatel, jste povinni s doručovatelem zápis o škodě sepsat.

Tímto je reklamace automaticky založena.

Reklamace poškozené nebo neúplné zásilky až po převzetí

Pokud zjistíte, že je obsah zásilky neúplný nebo poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, tak si stáhněte reklamační formulář a ten vyplňte dle instrukcí.

Fotodokumentace zboží není podmínkou pro uplatnění reklamace (to neplatí, pokud kupní smlouvu uzavíráte jako podnikatel), pokud ale zboží nafotíte nebo natočíte a tyto záznamy nám zašlete, pomůže nám to k pečlivému posouzení vaší reklamace. Poškozenou zásilku doporučujeme nafotit následujícím způsobem. Vyfoťte:

  • krabici, ve které zásilka dorazila, včetně etiket a štítků;
  • celý obsah zásilky po jejím otevření
  • reklamované produkty zblízka

Vyplněný reklamační formulář (případně spolu s fotkami) zašlete na e-mail: reklamace@ochutnejorech.cz

Naše reklamační oddělení vás poté kontaktuje s návrhem řešení reklamace.

V případě reklamace celé objednávky nám zásilku neprodleně zašlete zpět na naši provozovnu: Čakovec 33, Č373 84 Čakov.

Reklamace zásilky, u které došlo k záměně zboží

Vyplňte reklamační formulář, můžete zásilku nafotit stejným způsobem, jako je popsáno výše. Vše zašlete na e-mail: reklamace@ochutnejorech.cz. Naše reklamační oddělení vás poté kontaktuje s návrhem řešení.

Jako zákazník berete na vědomí, že v případě reklamace související s jakostí zboží jste povinni vrátit prodávajícímu dostatečné množství (ideálně minimálně 90 %) obsahu suroviny v konkrétním balení k senzorickému posouzení. V případě vrácení menšího množství obsahu nemusí být reklamace uznána.

Poté, co reklamaci podáte (platí pouze, pokud jste spotřebitelem)…

  1. Při uplatnění reklamace od nás obdržíte prostřednictvím elektronické pošty písemné potvrzení – reklamační protokol, sloužící jako doklad při vypořádání reklamace. V reklamačním protokolu je uvedeno, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje, abychom vás o vyřízení mohli informovat.
  2. Reklamaci, včetně odstranění vady, vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s vámi písemně nedohodneme na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty máte právo od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
  3. Náklady, které vynaložíte na úspěšnou reklamaci, vám proplatíme (vezměte na vědomí, že vám proplatíme nejnižší možné náklady). O proplacení těchto nákladů nás požádejte bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace. Pokud jste podnikatel, právo na náhradu nákladů nemáte.
  4. Zašleme vám písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a o době jejího trvání, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.

Tento reklamační řád je platný a účinný od 25.10.2024 a ruší předchozí znění reklamačního řádu.

Načítám...

Historie

Tradice od roku 1996

Expedice

Rychlé doručení v rámci ČR

Doprava zdarma

Již od 1 500 Kč

Dárek zdarma

Ke každé objednávce

Nejoblíbenější produkty
Objevte naše nejoblíbenější produkty

Máme pro vás to nejlepší, co si nejraději kupujete. Prohlédněte si nejoblíbenější produkty.

Prohlédnout produkty
Dobírka
Převodem
Osobní odběr
© 2024 Ochutnejorech.cz|Projekty EU
E-shop by ARGO22