Historie
Tradice od roku 1996
Objednávky přijaté od 20.12. budou kvůli inventurám expedovány od 02.01.2025. Přejeme vám krásné svátky.
Toto je reklamační řád společnosti:
se sídlem Čakovec 33, 373 84 Čakov
identifikační číslo: 051 91 394
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích pod sp. zn. C 25019
prodávající ořechy, sušené plody, sladkostí, zdravé potraviny a další zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese: www.ochutnejorech.cz
(dále jen „my“).
Tento reklamační řád doplňuje naše obchodní podmínky, ve kterých je celý proces reklamací, stejně jako ostatní pravidla našeho e-shopu, podrobně rozepsán. Reklamační řád se vztahuje na veškeré kupující – spotřebitele i podnikatele.
Cílem tohoto dokumentu je shrnout ty nejzásadnější pravidla pro reklamace a doporučit pár tipů, jak při reklamaci postupovat, aby měla co největší šanci na úspěch.
Děláme vše pro to, aby k vám dorazily všechny zásilky v naprostém pořádku. V našem moderním skladu potravin využíváme patřičný obalový materiál, systém kontroly zboží pomocí čárových kódů i kontrolu váhy jednotlivých balíků. Pokud se i přes naši péči stane, že nebudete se zbožím spokojeni, nebo dojde k poškození zásilky, postupujte dle následujících instrukcí:
Při přebírání každé zásilky doporučujeme zkontrolovat ze všech stran neporušenost přepravního obalu. Pokud uzavíráte kupní smlouvu jako podnikatel, jste toto povinni překontrolovat a v případě zjištění nedostatků vyfotografovat.
Pokud při kontrole zjistíte, že je přepravní obal poškozený (ne však protržený nebo otevřený), doporučujeme vyfotit poškození obalu a tuto výhradu zaznamenat do protokolu o převzetí u přepravce.
Pokud máte podezření na neúplnost nebo poškození obsahu zásilky (přepravní obal je protržený nebo otevřený), doporučujeme to neprodleně sdělit doručovateli a sepsat s ním zápis o škodě. Zásilku nepřebírejte, bude nám daným přepravcem vrácena a my vám ihned zašleme zásilku novou. Pokud uzavíráte kupní smlouvu jako podnikatel, jste povinni s doručovatelem zápis o škodě sepsat.
Tímto je reklamace automaticky založena.
Pokud zjistíte, že je obsah zásilky neúplný nebo poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, tak si stáhněte reklamační formulář a ten vyplňte dle instrukcí.
Fotodokumentace zboží není podmínkou pro uplatnění reklamace (to neplatí, pokud kupní smlouvu uzavíráte jako podnikatel), pokud ale zboží nafotíte nebo natočíte a tyto záznamy nám zašlete, pomůže nám to k pečlivému posouzení vaší reklamace. Poškozenou zásilku doporučujeme nafotit následujícím způsobem. Vyfoťte:
Vyplněný reklamační formulář (případně spolu s fotkami) zašlete na e-mail: reklamace@ochutnejorech.cz
Naše reklamační oddělení vás poté kontaktuje s návrhem řešení reklamace.
V případě reklamace celé objednávky nám zásilku neprodleně zašlete zpět na naši provozovnu: Čakovec 33, Č373 84 Čakov.
Vyplňte reklamační formulář, můžete zásilku nafotit stejným způsobem, jako je popsáno výše. Vše zašlete na e-mail: reklamace@ochutnejorech.cz. Naše reklamační oddělení vás poté kontaktuje s návrhem řešení.
Jako zákazník berete na vědomí, že v případě reklamace související s jakostí zboží jste povinni vrátit prodávajícímu dostatečné množství (ideálně minimálně 90 %) obsahu suroviny v konkrétním balení k senzorickému posouzení. V případě vrácení menšího množství obsahu nemusí být reklamace uznána.
Tento reklamační řád je platný a účinný od 25.10.2024 a ruší předchozí znění reklamačního řádu.
Tradice od roku 1996
Rychlé doručení v rámci ČR
Již od 1 500 Kč
Ke každé objednávce
Máme pro vás to nejlepší, co si nejraději kupujete. Prohlédněte si nejoblíbenější produkty.
Prohlédnout produkty